۴سال شدولی هنوز خوب نشدههنوز بد بدهنوز همون فحش و دعوا و کتک زدن هاگاهی کفر میگم .میگم نکنه خدا منو نمیشنوه با اینکه مطمینم هست تنهام تنهام یه تنه با یه دیونه که هیچ کس حتی حاضر نیست با پیا برای تو...
ما را در سایت برای تو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 93 تاريخ: يکشنبه 9 آذر 1399 ساعت: 9:56